دختر مسلمان

ای زن به تو از فاطمه اینگون خطاب ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

دختر مسلمان

ای زن به تو از فاطمه اینگون خطاب ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پربیننده ترین مطالب

رعایت حجاب ، حتی پس از مرگ

چهارشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ

«اسماء»همسر جعفر طیار - برادر حضرت علی (ع) - گفته است :« حضرت زهرا (س) در روز های آخر عمر به من فرمود :«از مردم مدینه در تعجبم .»

گفتم :« از چه چیز آن ها تعجب می کنید ؟»

فرمود :« آن ها جنازه ی زنان خود را روی تخته ای میگذارند که جز پارچه ای که روی آن می اندازند محافظ دیگری ندارد ، به همین دلیل هنگام تشییع جنازه ،اندازه و حجم بدن زن مرده مشخص است .»

به ایشان گفتم :« زمانی که با مسلمانان به حبشه مهاجرت کرده بودیم مسیحیان مرده های خود را در تابوتی می گذاشتند که دیواره های بلند و درپوشی داشت .»

آن گاه با چوب و شاخه ی درخت تابوت کوچکی مانند تابوت های مردم حبشه برایشان درست کردم . ایشان با دیدن تابوت لبخند زدند و فرمودند :«بسیار عالی است ! پس از مرگ من تابوتی مانند این تابوت درست کنید و مرا با آن تشییع کنید تا از چشم نا محرمان در امان بمانم .»


نظرات  (۲)

Aw, this was a really nice post. Finding the time and actual
effort to make a very good article… but what can I say… I put
things off a whole lot and never manage to get anything done.
بسیار! این یک پست فوق العاده شگفت انگیز بوده است. خیلی ممنون
برای تهیه این اطلاعات.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">